مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-15بين الملل

امارات؛ بازوی تبلیغاتی جنایت های اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الواقع السعودی، آندریاس کریگ کارشناس رسانه های اجتماعی انگلیس در سایت میدل ایست آی نوشت که امارات متحده عربی در خصوص تنش های اخیر در غزه به بازوی تبلیغاتی تجاوزات صهیونیستی تبدیل شده و کاربران توییتری .

- سایت میدل ایست طی گزارشی در سایه تشدید درگیری ها در فلسطین اشغالی امارات را بازوی تبلیغاتی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الواقع السعودی، آندریاس کریگ کارشناس رسانه های اجتماعی انگلیس در سایت میدل ایست آی نوشت که امارات متحده عربی در خصوص تنش های اخیر در غزه به بازوی تبلیغاتی تجاوزات صهیونیستی تبدیل شده و کاربران توییتری اماراتی با حمایت ضمنی دولت و تحریف واقعیات در خدمت به تجاوزات اسراییلی هستند.

مدرس کالج مطالعات امنیتی در کالج کینگز لندن، در یک مقاله تحلیلی منتشر شده نوشت که حمایت امارات از خشونت بیش از حد پلیس اسراییل علیه تظاهرکنندگان فلسطینی اتفاقی نبود.

امارات متحده عربی - حتی قبل از توافق عادی سازی با اسراییل - همدستی ایدئولوژیکی با مواضع راست افراطی اسراییلی و روایت های مبنی بر ترس را که هدف آنها توجیه سرکوب جامعه مدنی عرب است، نشان داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات؛ بازوی تبلیغاتی جنایت های اسراییل

امارات؛ بازوی تبلیغاتی جنایت های اسراییل