مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-15سياسي

شریعتمداری: می آیم تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود


می آیم تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود، از آنها که بیکار شده اند حمایت کنم، مسکن و تامین اجتماعی برای همه مردم ایران بویژه کارگران را با همراهی خودشان تامین کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بعدازظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرده، با حضور در نشست خبری در محل ستاد و با قرائت بیانیه ای، دیدگاههای خود را در خصوص شرایط کشور و انتخابات آینده تشریح کرد.

متن بیانیه محمد شریعتمداری به این شرح است؛ وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم ﴿46﴾ و نزاع (و کشمکش) نکنید، تا سست نشوید، و قدرت (و شوکت) شما از میان نرود! انتخابات ریاست جمهوری و حق انتخاب مردم یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

این ایام، زمانی است که هر آنکه به توسعه  و پیشرفت ایران و حق زیستن با آرامش و عزتمند ایرانیان می اندیشد باید  نسبت به مسئولیت خود به ایران ، مردم و نظام عمل کند.

اینک من محمد شریعتمداری فرزند نورالدین با استعانت از خداوند باری تعالی و با اندیشه اصلاحگرانه برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران ، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر می شوم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: می آیم تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود

شریعتمداری: می آیم تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود