مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-15سياسي

بخشی از آسیب های امروز جامعه بشری ناشی از ضعف ایمان است


مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت: نوع آسیب هایی که دنیای بشر دارد از ضعف ایمان است، هرجا با تضییع حقوق مردم و دیگر موارد رو به رو می شویم بخشی از آن از بی ایمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی رضا حدائق بعد از ظهر شنبه در آیین رونمایی از اپلیکیشن گمگشته با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: دو صفت وجود دارد که بالاتر از این ها ویژگی و صفتی در منزلت نیست؛ نخست از این ویژگی ها اعتقاد به پروردگار است.

او با بیان اینکه ارزش انسان ها به ایمان است، اضافه کرد: متأسفانه نوع آسیب هایی که دنیای بشر متوجه می شود از ضعف ایمان است، هرجا با تضییع حقوق مردم و دیگر موارد رو به رو می شویم متوجه می شویم که بخشی از آن از بی ایمانی است، هیچ وقت خانواده ای که دو طرف آن دارای ایمان باشند از یکدیگر جدا نمی شوند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: دومین موردی که امام صادق (ع) می فرماید جزو عالی ترین صفت ها است رسیدن خیر انسان به جامعه است که بسیار ارزشمند است، ایمان به خدا یعنی تعهد در برابر پروردگار، و خدمت به مردم خداباوری است.

او یادآور شد: اگر انسان ها می توانند کاری انجام دهند که خیرشان به دیگر افراد هم نوع برسد نباید از آن دریغ کنند، از این رو اپلیکیشن گمگشته نیز از مصادیق کارهای خیر است، اگر مالی را انسان پیدا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از آسیب های امروز جامعه بشری ناشی از ضعف ایمان است

بخشی از آسیب های امروز جامعه بشری ناشی از ضعف ایمان است