مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-15پزشكي

روند ابتلا و فوتی های کرونا در ایلام کاهشی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ایلام نسبت به روزها و هفته های قبل کاهشی است.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ایلام نسبت به روزها و هفته های قبل کاهشی است.

دکتر محمد کریمیان در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: آمارهای مربوط به ابتلاء، بستری و فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ایلام نسبت به روزها و هفته های قبل روندی کاهشی دارد و در حال عبور از پیک چهارم کرونا هستیم.

وی گفت: دست اندرکاران اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح استان برای اجرای هرچه بهتر این طرح متحمل زحمات زیادی شده اند و در کاهش آمارهای مبتلایان و بستری ها نقش عمده ای ایفا کرده اند و به شایستگی در راه مقابله با بیماری کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام ایستاده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: برای اجرای واکسیناسیون امکانات و تجهیزاتی قطعاً نیاز است و مسئولان استانی و فرمانداران می خواهیم در سطح استان دانشگاه علوم پزشکی را در راستای واکسیناسیون یاری کنند.

کریمیان گفت: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد 37764نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه تعداد 769نفر از هم استانی هایمان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا و فوتی های کرونا در ایلام کاهشی است

روند ابتلا و فوتی های کرونا در ایلام کاهشی است