مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-15سياسي

نخستین پلتفرم ایرانی فناوری بلاکچین رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه برگ زیتون رمز پایه، کیف پول رمز پایه متصل به پیام رسان بومی مزایای ویژه ای برای کاربران ایجاد می نماید که علاوه بر رونق کسب و کار ها در کشور، - نخستین زیرساخت شبکه بومی بلاکچین کشور با هدف پیاده سازی در بستر فناوری غیرمتمرکز گرافن روز دوشنبه 27 اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی برج میلاد راه اندازی و به سایر شبکه های بین المللی بلاکچینی نظیر بیت کوین، اتریوم، ترون، بیت شیزر و استلار متصل می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه برگ زیتون رمز پایه، کیف پول رمز پایه متصل به پیام رسان بومی مزایای ویژه ای برای کاربران ایجاد می نماید که علاوه بر رونق کسب و کار ها در کشور، می تواند فرصت های جدید شغلی را ایجاد و موجب ساماندهی ارز های دیجیتال خارجی و ارز های مجازی بومی گردد.

این پلتفرم با استفاده از فناوری پیشرفته بلاکچین، برای اولین بار در کشور، قابلیت پشتیبانی از توکن های بهادار و رمز ارز های دارای پشتوانه در کیف رمزپایه برگ را فراهم آورده است.

در سیستم کیف رمزپایه برگ از رمزارز های دارای پشتوانه و اصطلاحا توکن های بهادار پشتیبانی شده و راهی نو برای اقتصادی پویا در راستای شکوفایی اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پلتفرم ایرانی فناوری بلاکچین رونمایی می شود

نخستین پلتفرم ایرانی فناوری بلاکچین رونمایی می شود