مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-15سياسي

شفافیت در عمل تضمین کننده تداوم حرکت انقلاب اسلامی است


عضو مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: شفافیت دراصل تضمین کننده تداوم حرکت انقلاب اسلامی است و ازاین رو ضروری است که همه مسئولان در همه رده ها به این مهم توجه داشته باشند.

- با اشاره به لزوم شفافیت در عملکرد نمایندگان مردم در شوراها اظهار داشت: فعالیت شورای شهر مبتنی بر قانون اساسی است و اداره طرح ها در زمینه های مختلف بهداشت، حمل و نقل، سلامت، ترافیک، پروژه های عمرانی و … در شهرها بر عهده این نهاد است.

وی با بیان اینکه ضروری است افراد متخصص و کسانی که به مسائل شهری اشرافیت دارند در انتخابات شورای شهر مشارکت کنند، تصریح کرد: باید گزینه های در اختیار مردم برای انتخاب قرار گیرد که صلاحیت اداره شهر را داشته باشند.

هر چه عملکرد شوراها شفاف تر باشد اعتماد مردم به مسئولان افزایش می یابد عضو مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هر چه عملکرد شوراها شفاف تر باشد اعتماد مردم به مسئولان افزایش می یابد، ادامه داد: شفافیت به معنای صداقت در گفتار و کردار، اخلاص در عمل بدون هیچ گونه توقعی و بستر سازی برای رشد و ارتقای جامعه است.

شفافیت مرز بین جریانات سیاست زده و سیاست به معنای دیانت را مشخص می کند وی اضافه کرد: شفافیت مرز بین انسان های خطاکار و جریانات سیاست زده با سیاست به معنای دیانت و مرز بین حق و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در عمل تضمین کننده تداوم حرکت انقلاب اسلامی است

شفافیت در عمل تضمین کننده تداوم حرکت انقلاب اسلامی است