مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-15اجتماعي

آخرین جزییات خسارت طوفان و رگباری در شمال و شرق اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش های رگباری باران در مناطق شمال و شرق استان در بعد از ظهر و شب گذشته باعث سیلابی شدن مسیل ها و آبراه های فصلی و اختلال در تردد خودروهای عبوری شد.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارش باران در 24 ساعت گذشته در استان اظهار داشت: بارش های رگباری باران در مناطق شمال و شرق استان در بعد از ظهر و شب گذشته باعث سیلابی شدن مسیل ها و آبراه های فصلی در شهرستان های کاشان، نطنز، نایین، اردستان و شاهین‎ شهر و آبگرفتگی محورهای جاده ای به ویژه در محور قدیم کاشان-نطنز، بخش جرقویه علیا و نصرآباد اصفهان و زیرگذرها و کندی و اختلال در تردد خودروهای عبوری شد.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: به علت سیلابی شدن مسیل ها چند خانوار عشایر حیدرآباد جرقویه در معرض سیل قرار گرفتند و خودروهای آن ها دچار خسارت شد که با اعزام تیم های امدادی شهرداری نصرآباد و هلال احمر امدادرسانی به خانواده ها و دام های آنان انجام و به محل امن منتقل شدند.

وی با بیان اینکه وزش تندبادهای شدید دیروز در منطقه کاشان و نطنز، نایین و اردستان سبب خیزش گرد و غبار و فعال شدن کانون های گرد و خاک شد، گفت: شدت آن در منطقه کاشان و آزادراه قم- کاشان، نطنز بسیار چشمگیر و سبب حرکت توده عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات خسارت طوفان و رگباری در شمال و شرق اصفهان

آخرین جزییات خسارت طوفان و رگباری در شمال و شرق اصفهان