مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-15سياسي

انتخابات در دموکراسی آمریکایی یک ابزار است/ بصیرت یکی از شاخصه های کاندیداها


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: انتخابات در دموکراسی آمریکایی یک ابزار است و این ابزار به درستی از آنها بهره برده نمی شود.

- درباره انتخابات پیش رو اظهار کرد: یکی از نمادهای بسیار مشخص و آشکار شاخصه های انقلاب اسلامی وجود انتخابات یعنی نقش مؤثر و تعیین کننده مردم در سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه انتخابات به نوعی در کشورهای دیگر و حداقل کشورهای منطقه به این اندازه نشان داده نشده است، تصریح کرد: به عبارتی انتخابات در تمام عرصه ها و زمینه ها و در تمام ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور نقش مؤثر دارد به همین دلیل دشمن از این امر هراس دارد.

انتخابات نماد دموکراسی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه نماد دموکراسی را انتخابات معرفی می کند، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن ما ادعا می کند طرفدار دموکراسی است به طور طبیعی باید از انتخابات پیروی و حمایت کند اما 42 سال کشور را مورد تحریم قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن با کشورهایی که انتخابات برگزار نمی کنند دوستی و با کشورهایی که انتخابات برگزار می کنند دشمنی دارد، گفت: این دوگانگی و تناقض بین اذهان و عمل دشمن به وجود آمده است به عبارتی اهمیت انتخابات دشمن را عصبانی کرده و با وجود اینکه دموکراسی را با انتخابات یکی می دانند اما مخالفت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در دموکراسی آمریکایی یک ابزار است/ بصیرت یکی از شاخصه های کاندیداها

انتخابات در دموکراسی آمریکایی یک ابزار است/ بصیرت یکی از شاخصه های کاندیداها