مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-15فرهنگي

برگزاری گردهمایی بین المللی مجازی تخت جمشید


گردهمایی بین المللی مجازی «تخت جمشید؛ دیروز، امروز و فردا» به همت پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به مدت چهار روز برگزار می شود.

- گردهمایی بین المللی مجازی تخت جمشید؛ دیروز، امروز و فردا به همت پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به مدت چهار روز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در گردهمایی بین المللی مجازی تخت جمشید: دیروز، امروز و فردا ، متخصصان و پژوهشگران حوزه های باستان شناسی، حفاظت و مرمت، باستان سنجی، زبان شناسی، مستندنگاری، معماری و عمران، زمین شناسی، بیولوژی، حقوق، آمار و… از 26 تا 29 اردیبهشت 1400 از ساعت 10 تا 19 به بحث و تبادل نظر و ارائه تازه ترین رویدادها در این حوزه خواهند پرداخت.

در روز نخست از این گردهمایی بین المللی دستاوردهای باستان شناسی، روز دوم دستاوردهای حفاظت و مرمت، مستندنگاری و پژوهش کاربردی، روز سوم دستاوردهای حفاظت و مرمت، مستندنگاری و پژوهش های کاربردی و روز چهارم طرح های جامع حفاظتی، معماری و پژوهش های کاربردی از سوی متخصصان هر حوزه بررسی خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای حضور در گردهمایی بین المللی مجازی تخت جمشید: دیروز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی بین المللی مجازی تخت جمشید

برگزاری گردهمایی بین المللی مجازی تخت جمشید