مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-15اجتماعي

رایحه بهشت در گلستان های کلاته رودبار می پیچد/ کلاته شهر بدون بیکار


شهردار کلاته رودبار از برپایی جشنواره گل محمدی تحت عنوان رایحه بهشت در این شهر خبر داد و گفت: این جشنواره ملی در هفته اول خردادماه امسال برگزار می شود.

- "رایحه بهشت" در گلستان های کلاته رودبار/ کلاته شهر بدون بیکار ایسنا/سمنان شهردار کلاته رودبار از برپایی جشنواره گل محمدی تحت عنوان "رایحه بهشت" در این شهر خبر داد و گفت: این جشنواره ملی در هفته اول خردادماه امسال برگزار می شود.

در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری کلاته رودبار تنها شهرداری این استان است که دارای بزرگترین باغ های مثمر و از جمله گلستان های گل محمدی است.

وی با بیان اینکه این شهرداری بیش از 120 هکتار باغات مختلف دارد اضافه کرد: افزون بر 80 هکتار از این باغات را گلستان های گل محمدی تشکیل می دهد که عمدتا در سال های سوم و چهارم باردهی خود هستند.

این مدیر شهری با بیان اینکه آبیاری تمامی این باغات به صورت مکانیزه است خاطرنشان کرد: در همین راستا استخرهای پلیمری متعددی در این شهر ایجاد شده است.

ضمن اینکه در کشت باغات عمدتا از درختان با نیاز آبی کمی همچون گل محمدی استفاده شده است.

شهردار کلاته رودبار از معرفی ظرفیت های متنوع این شهر به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف جشنواره رایحه بهشت نام برد و تصریح کرد: شهرداری از طریق برپایی این جشنواره به دنبال آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایحه بهشت در گلستان های کلاته رودبار می پیچد/ کلاته شهر بدون بیکار

رایحه بهشت در گلستان های کلاته رودبار می پیچد/ کلاته شهر بدون بیکار