مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-15ورزشي

تنها کاندیدای مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی ابقا شد


رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی ابقا شد، او تنها کاندیدای این انتخابات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی ظهر امروز با حضور 15 عضو از 17 عضو مجمع انتخابی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

  افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان رییس مجمع، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان نایب رییس در این مجمع حضور داشتند، نماینده باشگاه داران، شهرستان ها و مربیان سایر حاضرین در این جلسه بودند.

  رضا آذریان رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی تنها کاندیدای این مجمع بود که در پایان، پس از رای گیری از اعضای مجمع توانست 15 رای از مجموع 15 رای ماخوذه را به خود اختصاص دهد و برای 4 سال آینده در این سمت ابقا شود.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی اظهار کرد: کم تحرکی امروز یکی از معضل های جامعه و تهدید کننده سلامت شهروندان است، اگر امروز به این موضوع فکر نکنیم در آینده با مشکلات متنوعی رو به رو خواهیم شد.

افشین ملایی افزود: ترویج ورزش های همگانی باید به عنوان یک مسئولیت و ماموریت برای سازمان ها و نهاد های مختلف تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها کاندیدای مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی ابقا شد

تنها کاندیدای مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی ابقا شد