مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-15سياسي

تایید نهایی داوطلبان شرکت در شورای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری


دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اتمام زمان رسیدگی به پرونده های معترضان به روند تایید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر در استان، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اتمام زمان رسیدگی به پرونده های معترضان به روند تایید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر در استان، مجموعا 761 داوطلب برای کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهرها در استان تایید شدند.

ملک محمد قربانپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند تایید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مهلت قانونی ثبت نام 932 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد صلاحیت 855 نفر در هیات اجرایی انتخابات تایید و صلاحیت 55 نفر نیز رد شد، همچنین 22 نفر نیز از کاندیداتوری انصراف زدند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از 855 داوطلب تایید شده در هیات اجرایی انتخابات در شهرستان ها، 744 نفر در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تایید و 83 نفر نیز رد صلاحیت شدند، همچنین 28 نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.

وی با بیان اینکه یک مهلت چهار روزه برای بررسی اعتراضات داوطلبان به نتایج تایید صلاحیت ها تعیین شد، خاطر نشان کرد: پس از اتمام زمان اعتراض پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی داوطلبان شرکت در شورای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری

تایید نهایی داوطلبان شرکت در شورای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری