مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-15سياسي

سرانجام راه مقابله با واکسن خواری در شهرداری تهران کشف شد!


ماجرا زمانی عجیب تر می شود که بدانیم برای اجرای این تدبیر، پروتکلی ویژه تنظیم شده که هنوز در مرحله پیش نویس است و بعد از اصلاح، ابلاغ خواهد شد، - این را می شود از خبری دریافت که ساعاتی پیش منتشر شده و حکایت از تدابیری ویژه در زیرمجموعه شهرداری تهران برای جلوگیری از تکرار چندباره واکسن خواری در ادامه اجرای برنامه ملی واکسیناسیون علیه کرونا در کشورمان دارد؛ تدبیری برای جلوگیری از تکرار تخلفی که به عزل چند تن از مدیران و مسئولانِ واکسینه شده منجر شده است.

منظور از این تدبیر، سپردن مسئولیت نظارت بر واکسیناسیون به حراست شهرداری تهران و همچنین شرکت شهر سالم است، به این صورت که این مجموعه ها، لیست واکسیناسیون را تهیه کرده و به وزارت بهداشت می دهند تا آن وزارتخانه واکسیناسیون را بر اساس لیست های اعلامی به انجام برساند.

تدبیری همینقدر ابتدایی و پیش پا افتاده که معلوم نیست چگونه بی اندیشه، واکسیناسیون صورت می گرفته است؟! ماجرا زمانی عجیب تر می شود که بدانیم برای اجرای این تدبیر، پروتکلی ویژه تنظیم شده که هنوز در مرحله پیش نویس است و بعد از اصلاح، ابلاغ خواهد شد، تا دریابیم تا به امروز خبری از قواعد و اصول مشخص در واکسیناسیون در شهرداری تهران نبوده است؛ وضعیتی که احتمالا مشابه آن و چه بسا بدترش در شهرداری های دیگر در کشور حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام راه مقابله با واکسن خواری در شهرداری تهران کشف شد!

سرانجام راه مقابله با واکسن خواری در شهرداری تهران کشف شد!