مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-15اجتماعي

تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده بسته تحولی «طرح آشتی با آموزش»


رییس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی به تشریح فعالیت های انجام شده در راستای اجرای بسته تحولی «طرح آشتی با آموزش» (آبا) در تطبیق با مفاد سند تحول بنیادین آموزش وپرورش پرداخت.

- رییس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی به تشریح فعالیت های انجام شده در راستای اجرای بسته تحولی طرح آشتی با آموزش (آبا) در تطبیق با مفاد سند تحول بنیادین آموزش وپرورش پرداخت.

شهریار فولادوند در گفت وگو با مجله خبری، تحلیلی و تصویری نگاه به تشریح برنامه ها و فعالیت های انجام شده در راستای اجرای بسته تحولی طرح آشتی با آموزش (آبا)، در تطبیق با مفاد سند تحول بنیادین آموزش وپرورش پرداخت.

بر اساس بسته تحولی طرح آشتی با آموزش (آبا)، مهم ترین دلایل و ضرورت اجرای این طرح، افزایش نرخ پوشش تحصیلی و کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تغییر در روش های آموزشی و استفاده از آموزش های مبتنی بر فناوری های نوین با انعطاف در زمان و مکان، امکان ارائه رشته های تحصیلی برای ادامه تحصیل دانش آموزان متناسب با استعداد آن ها و نیازهای هر منطقه، کمک به جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش وپرورش در دوره متوسطه و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها به واسطه ادامه تحصیل فرزندانشان بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده بسته تحولی «طرح آشتی با آموزش»

تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده بسته تحولی «طرح آشتی با آموزش»