مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-15فرهنگي

وبینار بین المللی «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» برگزار می شود


وبینار «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» 28 اردیبهشت ماه به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا برگزار می شود.

- وبینار بین المللی اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت برگزار می شود وبینار اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت 28 اردیبهشت ماه به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با مشارکت دانشگاه عرفان کاتولیک آبیلا، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت برگزار می کند.

حسن بلخاری قهی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حامد ناجی اصفهانی، استاد دانشگاه اصفهان و سیدعلی اصغر میرباقری فرد، رییس انجمن ترویج زبان و ادب فارسی از ایران سخنرانی می کنند.

در بخشی دیگر، خاویر سانچوفرمین، رییس دانشگاه عرفان آویلا، جرزی ناووجسکی، دبیر دانشگاه عرفان آویلا، رومولو کوارتاس، معاون مدیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بین المللی «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» برگزار می شود

وبینار بین المللی «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» برگزار می شود