مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-15اجتماعي

برخورداری پایتخت از سامانه های رصد حوادث و سوانح ضروری است


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ایجاد سامانه های مختلف پایشی و رصد حوادث و سوانح را برای پایتخت ضروری خواند و گفت: مهم ترین این سامانه ها هشدار سریع زلزله است که سال گذشته همراه با بروزرسانی سامانه تخمین خسارت زلزله و سامانه هشدار سیل و برف .

- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ایجاد سامانه های مختلف پایشی و رصد حوادث و سوانح را برای پایتخت ضروری خواند و گفت: مهم ترین این سامانه ها هشدار سریع زلزله است که سال گذشته همراه با بروزرسانی سامانه تخمین خسارت زلزله و سامانه هشدار سیل و برف و یخبندان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کرمی محمدی با بیان اینکه راه اندازی و افزایش استفاده از سامانه های پایشی برای مدیریت شهری و سایر سازمان های تخصصی مدیریت بحران بسیار ارزشمند است، عنوان کرد: استفاده از این سامانه ها داده ها و اطلاعات لازم را فراهم می کند که می تواند هم مبنای اقدامات عملی در شهر تهران باشد و هم در بحران های احتمالی مورد استفاده قرار گیرد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب برای استفاده بهینه از سامانه های طراحی شده امری ضروری است، تصریح کرد: چنانچه این سامانه ها به کار گرفته نشود، اولا هدررفت هزینه است و ثانیا این سامانه ها کم کم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری پایتخت از سامانه های رصد حوادث و سوانح ضروری است

برخورداری پایتخت از سامانه های رصد حوادث و سوانح ضروری است