مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-15سياسي

حجت الاسلام سلیمانی: مردم با خرید کالاهای ایرانی به تولید محصولات داخلی رونق بخشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت باریج اسانس کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی در بازدید از این شرکت، تولید را از جمله ضرورت های مهم کشور دانست و افزود: - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مردم با خرید کالاهای ایرانی و حمایت از صنعتگران به تولید محصولات در کشور رونق دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت باریج اسانس کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی در بازدید از این شرکت، تولید را از جمله ضرورت های مهم کشور دانست و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در نبرد اقتصادی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن این نظام مقدس در جهان هستند.

وی با اشاره به نام گذاری های سال در بیش از یک دهه گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در این نام گذاری ها تاکید معظم له بر توان و تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور بوده است.

امام جمعه کاشان نام گذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط رهبر فرزانه انقلاب را تدبیری هوشمندانه بیان کرد و گفت: این مهم نشانگر دغدغه و نگاه آسیب شناسانه ایشان به مسائل اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه تولید هرگونه محصول و ایجاد اشتغال تیری به چشم دشمن است، تاکید کرد: شعار ما می توانیم باید در جامعه تبیین، نهادینه و به یک باور و فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام سلیمانی: مردم با خرید کالاهای ایرانی به تولید محصولات داخلی رونق بخشند

حجت الاسلام سلیمانی: مردم با خرید کالاهای ایرانی به تولید محصولات داخلی رونق بخشند