مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-15اقتصادي

چکش کاری طرح عرضه خودرو در بورس/اختلاف مجلس و وزارت صنعت بر سر قیمت گذاری خودرو


طرح عرضه خودرو در بورس در حالی دوباره مورد چکش کاری خودروسازان و مجلسی ها قرار گرفته که وزارت صنعت معتقد است قیمت خودرو در بورس باید توسط خودروسازان تعیین شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با ادامه دار شدن اعتراض خودروسازان به عملکرد شورای رقابت در افزایش 10 درصدی قیمت خودرو، حالا صنعتگران تلاش بیشتری برای رایزنی با مجلس و اجرای راهکاری جهت بالاتر بردن قیمت تولیداتشان هستند.

در این راستا هفته گذشته جلسه ای با حضور رییس کمیسیون صنایع مجلس، مدیران شرکت های خودروساز و قطعه ساز برگزار و مقرر شد، مسائل مورد بحث در جلسه دیگری طی این هفته در کمیسیون صنایع مجلس با حضور وزیر صنعت پیگیری شود.

مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه سازان در مورد جلسه هفته پیش خودروسازان با اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس به فارس گفته بود: در این جلسه مشکلات اصلی و بحرانی صنعت خودروسازی و قطعه سازی مطرح شد که مهمترین آن، کمبود نقدینگی در این صنعت بود و از قیمت گذاری دستوری خودروها ناشی شده است.

وی ادامه داد: روزی که قیمت دلار روند کاهشی به خود گرفت، شورای رقابت مصوبه افزایش 10 درصدی قیمت خودرو را صادر کرد که دیرهنگام بود و مشکلی از خودروسازان و قطعه سازان را حل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چکش کاری طرح عرضه خودرو در بورس/اختلاف مجلس و وزارت صنعت بر سر قیمت گذاری خودرو

چکش کاری طرح عرضه خودرو در بورس/اختلاف مجلس و وزارت صنعت بر سر قیمت گذاری خودرو