مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-15سياسي

اختتامیه پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز برگزار می شود


معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: پنجمین جایزه کتاب سال تبریز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی این شهر به شمار می رود که اکنون با معرفی اسامی نامزدهای دریافت جایزه کتاب سال تبریز در بخش های مختلف در مرحله پایانی خود فرار دارد.

وی با اشاره به استقبال مؤلفان و ناشران از پنجمین دوره جایزه کتاب سال تبریز افزود: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز روز سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور هیئت داوران، اهالی قلم و اساتید سرشناس شهر در محل عمارت تاریخی شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت محدودیت های ابلاغی برگزار می شود.

وی افزایش سرانه مطالعه، تکریم نویسندگان و ناشران و ترغیب جامعه در جهت کتابخوانی را هدف غایی برگزاری جشنواره کتاب سال تبریز عنوان کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه های اساسی اهالی فرهنگ تبریز گسترش و تعمیق کتابخوانی در سطوح مختلف جامعه بوده که همواره در این زمینه مورد مطالبه بوده و با درک این حساسیت موضوع کتابخوانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز برگزار می شود

اختتامیه پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز برگزار می شود