مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-15سياسي

ضرغامی: من روحانی نیستم


یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از شعارهای من این است که من روحانی نیستم و با صدای بلند این را برای مردم یادآوری خواهم کرد، - مدعی شد: یکی از اقدامات اشتباه دولت روحانی تبدیل همه موضوعات کشور به موضوعات دوقطبی از دوقطبی مذاکره و ضد مذاکره و دیگری فضای مجازی و فیلترینگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی پس از نام نویسی به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور بابیان اینکه قبلا قول داده بودم که حلقه اول و دستیاران من جوانان باشند، خاطر نشان کرد: میانگین سنی دستیاران من زیر 40سال است و این یک لبیک عملی به سیاستهایی است که رهبری فرمودند.

وی در ادامه به معرفی دستیاران جوان خود پرداخت و حبیب الله راد و هادی عباسی را بعنوان دستیاران اقتصادی، سجاد نوروزی را بعنوان دستیار فرهنگی هنری، محمد سجاد نوروزیان را بعنوان دستیار کسب و کار های نوین و طاهره قیومی را بعنوام دستیار ارتباطات رسانه ای خود معرفی کرد.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اشراف و مستکبران با تمام قوه و هیمنه، رخ در رخ محرومان و مستضعفان، به تاراج و چپاول بیت المال مشغولند و نمرودوار، ستم دیدگان ایران زمین را به بند اسارت و محرومیت می کشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: من روحانی نیستم

ضرغامی: من روحانی نیستم