مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-15سياسي

کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای کردستان راه اندازی می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از راه اندازی کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای کردستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از راه اندازی کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای کردستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

محمد مخدومی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات نماینده ولی فقیه در استان حق انتفاع کتابخانه مرکزی امام خامنه ای که تا پیش از این متعلق به مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بود در سال گذشته و طی تفاهم نامه ای مشترک به کتابخانه های عمومی واگذار شده است وی با بیان اینکه عملیات بهسازی، تکمیل و تجهیز کتابخانه عمومی امام خامنه ای از مدتی پیش آغاز شده است، افزود: پس از امضای تفاهم نامه و با تخصیص اعتبار ویژه از سوی نهاد کتابخانه عمومی کشور عملیات بهسازی و .

مطابق استانداردها آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه کتابخانه های مرکزی دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر کتابخانه ها هستند، گفت: رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور تکمیل و تجهیز کتابخانه های مرکزی در سراسر کشور است.

مخدومی زیربنای کتابخانه مرکزی امام خامنه ای را 3500 متر مربع در 6 طبقه ذکر کرد و اظهار داشت: در ماه های گذشته زحمات بسیار زیادی به منظور تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای کردستان راه اندازی می شود

کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه ای کردستان راه اندازی می شود