مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-15اقتصادي

263 هزار تن انواع خوراک دام و طیور در استان سمنان توزیع شد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 263 هزار تن خوراک دام و طیور مورد نیاز استان طی سال 99 از طریق سامانه بازارگاه توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی شاه حسینی در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به سیستم توزیع نهاده های دام و طیور در سطح استان سمنان، تاکید کرد: فعالیت سامانه بازار گاه توزیع نهاده های کشاورزی از ابتدای سال 99 به طور رسمی آغاز و به نحوه توزیع نهاده ها نظارت دارد.

وی با بیان اینکه در سال قبل از طریق همین سیستم 263 هزار تن انواع خوراک دام و طیور در استان سمنان توزیع شده است، تاکید کرد: در گذشته توزیع نهاده ها به صورت دستی بود و با نامه نگاری انجام می شد اما از سال 99 توزیع نهاده از طریق این سامانه انجام می شود.

نظارت از تولید تا عرضه معاون جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تعیین سهمیه نهاده از وزارتخانه در سامانه بازار گاه، تاکید کرد: بازار گاه سامانه اصلی توزیع خوراک دام و طیور کشور محسوب می شود که در اجرای ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز طراحی شد و هدف از ایجاد آن شفافیت و قانونمندی بازار نهاده ها است.

شاه حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر و درباره دیگر مزیت های این سیستم، گفت: نظارت از تولید تا عرضه در کنار کاهش قیمت و زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

263 هزار تن انواع خوراک دام و طیور در استان سمنان توزیع شد

263 هزار تن انواع خوراک دام و طیور در استان سمنان توزیع شد