مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-15اجتماعي

خوزستان هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان استثنایی ندارد


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این که امتحانات پایان سال دانش آموزان استثنایی تماما غیرحضوری شده است،گفت: امسال هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان مدارس استثنایی در خوزستان نداریم.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این که امتحانات پایان سال دانش آموزان استثنایی تماما غیرحضوری شده است،گفت: امسال هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان مدارس استثنایی در خوزستان نداریم.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که امتحانات دانش آموزان مدارس استثنایی غیرحضوری شده، اظهار کرد: دانش آموزان استثنایی به جز دانش آموزانی که در پایه دوازدهم در مدارس عادی درس می خوانند، کاملا غیرحضوری امتحان می دهند.

در واقع امتحانات دانش آموزان استثنایی کلا غیرحضوری است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص و بیماری دانش آموزان با نیازهای ویژه، امتحانات پایه نهم دانش آموزان استثنایی نیز غیرحضوری است.

وزارت آموزش و پرورش امتحانات پایه نهم را تنها برای دانش آموزان دارای مشکلات بینایی، شنوایی، ذهنی و جسمی - حرکتی (دانش آموزان استثنایی) هستند، غیرحضوری اعلام کرده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این که امتحانات پایان سال دانش آموزان استثنایی تماما غیرحضوری شده است، تصریح کرد: البته این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان استثنایی ندارد

خوزستان هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان استثنایی ندارد