مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-15اقتصادي

ایجاد یک پیست، اتومبیل رانی کردستان را جهانی خواهد کرد


رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان گفت: اگر با همکاری مسئولان استانی پیست مناسب اتومبیلرانی و موتورسواری در استان ایجاد شود با استعدادی که در استان وجود دارد شرایط ورود به مسابقات جهانی نیز فراهم خواهد شد.

- برزو مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در کردستان ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی داریم اما انتظار می رود برای پیشرفت این رشته تمامی مسوولان و ادارات مربوطه همکاری کنند.

  وی افزود: بیشترین متقاضی رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در بحث سرعت است و در صورتی که شهرداری و سایر مسئولان همکاری کنند و پیست مناسبی ایجاد شود تمامی جوانانی که در خیابان و مکان های دیگر انرژی خود را تخلیه می کنند و ممکن است سبب حادثه شوند، کنترل خواهد شد.

مرادی با اشاره به مشکلات استان در این رشته ورزشی گفت: پیست خاصی برای این رشته در استان وجود ندارد و اگر با همکاری مسئولان استانی پیست مناسبی ایجاد شود با استعدادی که در استان وجود دارد شرایط ورود به مسابقات جهانی نیز فراهم خواهد شد.

  رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان ادامه داد: جوانانی که اکنون انرژی خود را در خیابان ها تخلیه می کنند و بعضا مخل امنیت هم شناخته می شوند با ساماندهی در این رشته می توانند برای استان و کشور افتخارآفرینی هم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یک پیست، اتومبیل رانی کردستان را جهانی خواهد کرد

ایجاد یک پیست، اتومبیل رانی کردستان را جهانی خواهد کرد