مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-15ورزشي

مقصران شکست استقلال معرفی شدند/ آذری جهرمی؛ عیسی آل کثیر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دربی تهران با تمام حوادث و اتفاقات رخ داده در آن تمام شد اما این دربی مثل همه مسابقاتی که تمام می شوند و هر دو تیم می روند پی کارشان نبود! ظاهرا در فوتبال ما، - مقصران شکست استقلال معرفی شدند/ آذری جهرمی؛ عیسی آل کثیر! دربی فوتبال ایران هم جایی برای لذت بردن نیست.

همه قبل و بعد از مسابقه شاکی اند! انگار در این فوتبال قرار نیست از هیچ چیز لذت ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دربی تهران با تمام حوادث و اتفاقات رخ داده در آن تمام شد اما این دربی مثل همه مسابقاتی که تمام می شوند و هر دو تیم می روند پی کارشان نبود! ظاهرا در فوتبال ما، هیچ قاعده ای وجود ندارد.

تیم برنده شاکی است؛ تیم برنده هم ناراحت و عصبانی.

برنده مسابقه باید بابت بردی که به دست آورده از خود دفاع کند؛ بازنده هم به زمین و زمان توپ و تشر می زند وفریاد وامصیتا سر می دهد.

استقلال راه بهتر را ظاهرا پیدا کرده است؛ نخست کنفرانس رسانه ای سرمربی تیم که برای توییت وزیر ارتباطات، از مسیر حمله مستقیم وارد شد و توپ را به زمین آذری جهرمی شوت کرد.

یکی از مقصران شکست پیدا شد؛ آقای وزیر! البته از اول هم معلوم بود او به تنهایی نمی تواند بار این شکست را به تنهایی تحمل کند و باید شریک دیگری را هم پیدا کرد؛ چه کسی بهتر از عیسی آل کثیر! شکایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران شکست استقلال معرفی شدند/ آذری جهرمی؛ عیسی آل کثیر!

مقصران شکست استقلال معرفی شدند/ آذری جهرمی؛ عیسی آل کثیر!