مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-15سياسي

آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان سمنان


سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ سه بیمار کرونایی دیگر در این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ سه بیمار کرونایی دیگر در این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: با مرگ این یک بیمار شمار قربانیان کووید19 در این استان به 1069نفر رسید.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا از شناسایی 106 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: با شناسایی این بیماران، شمار مبتلایان به کروناویروس در این استان از ابتدای بحران کرونا تاکنون به 37 هزار و 891 نفر رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 27 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 10 هزار 41 بیمار بستری شده پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

خجسته پور با اشاره به شمار بستری های فعلی در مجموعه تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع 230 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های کرونای بیمارستان های استان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان سمنان

آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان سمنان