مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-15سياسي

سوال از وزیر صمت در دستور کار این هفته مجلس


سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

- سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه تشکیل می شود.

ادامه رسیدگی به جزییات لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه شوراهای حل اختلاف، لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداریها و دهیاری ها و لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و روسیه در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین نمایندگان به بررسی ایرادات شو ای نگهبان در دو لایحه لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت ایران و روسیه جهت معاضدت در پرونده های مدنی و جزایی و لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین ایران و سوییس می پردازند.

بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، لایحه معاهده معاضدت حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر صمت در دستور کار این هفته مجلس

سوال از وزیر صمت در دستور کار این هفته مجلس