مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-15اقتصادي

طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در بخش مرکزی و گیلوان طارم اجرا می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، تعداد یک هزار و 822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، رضا خواجه ای صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش استان زنجان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت 95 درصد در دست تهیه است، اظهار کرد: همه بخش ها در کمیته برنامه ریزی استان به تصویب رسیده و این طرح هم اکنون به عنوان پایلوت کشوری در بخش مرکزی و گیلوان شهرستان طارم تهیه و در مرحله اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: در قالب این برنامه، تعداد یک هزار و 822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 175 طرح قابلیت برندینگ و 378 طرح دارای مشخصه کارآفرینی خواهد بود، گفت: با اجرای این طرح برای 7 هزار و 94 نفر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود.

وی با بیان اینکه، طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی با هدف تجمیع توانمندی ها و ظرفیت های موجود در روستاها در زمینه های مختلف به منظور تقویت پایدار روستاها تهیه شده است، تصریح کرد: با عنایت به مطالعات موصوف، تعداد 956 پروژه عمرانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در بخش مرکزی و گیلوان طارم اجرا می شود

طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در بخش مرکزی و گیلوان طارم اجرا می شود