مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-15اجتماعي

کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای همدان مطلوب است/ راه اندازی 13 سامانه کلرزنی جدید


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب همدان گفت: کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای همدان مطلوب است و 13 سامانه جدید کلرزنی نیز راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید زیبازاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 20 اکیپ کنترل کیفی در شهرها و روستاهای استان وضعیت کیفی آب را مورد بررسی قرار می دهند اظهار کرد: همکاران ما ضمن اتکاء به 618 سامانه کلرزنی شامل 575 دستگاه فعال در روستاها و 43 دستگاه فعال در شهرهای استان، عملیات کلرزنی را به صورت سالیانه در دستور کار دارند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 10 رابط کنترل کیفی در شهرستان های استان مشغول به ارائه خدمت هستند گفت: سال گذشته 12 هزار و 557 مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی در روستاهای استان و پنج هزار و 158 مورد نمونه برداری در شهرهای استان عملیاتی شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب همدان ضمن اشاره به نصب و راه اندازی 13 سامانه جدید کلرزنی در شهرها و روستاهای استان عنوان کرد: سال گذشته 386 هزار و 764 مورد کلرسنجی در روستاها و 60 هزار و 859 مورد نیز در شهرهای استان توسط همکاران ما انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی در کیفیت آب شرب مصرفی شهرها و روستاهای استان وجود ندارد افزود: در صورت هرگونه مشکل در کیفیت آب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای همدان مطلوب است/ راه اندازی 13 سامانه کلرزنی جدید

کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای همدان مطلوب است/ راه اندازی 13 سامانه کلرزنی جدید