مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-15اجتماعي

از نظر فضای فیزیکی مشکلی برای برگزاری امتحانات دانش آموزان عشایری نداریم


رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: با توجه به این که تعداد دانش آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش آموزان دیگر مناطق است برای برگزاری امتحانات نیز عملا فاصله اجتماعی میان دانش آموزان رعایت می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: با توجه به این که تعداد دانش آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش آموزان دیگر مناطق است برای برگزاری امتحانات نیز عملا فاصله اجتماعی میان دانش آموزان رعایت می شود.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تعداد دانش آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش آموزان دیگر مناطق است، برای برگزاری امتحانات نیز عملا فاصله اجتماعی میان دانش آموزان رعایت می شود.

بیشترین آمار دانش آموزی در یک مدرسه عشایری حداکثر ممکن است بین 30 تا 60 دانش آموز باشد، بنابراین از نظر فضای فیزیکی با مشکلی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به پراکندگی مدارس عشایری، افزود: با توجه به این وضعیت نیازی نیست که حوزه های امتحانی را افزایش دهیم زیرا هم فاصله فیزیکی و هم پروتکل های بهداشتی رعایت می شوند.

رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان بیان کرد: طبق دستورالعمل، امتحانات دانش آموزان زودکوچ دو هفته زودتر از حالت عادی شروع می شود و اکنون نیز رو به اتمام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نظر فضای فیزیکی مشکلی برای برگزاری امتحانات دانش آموزان عشایری نداریم

از نظر فضای فیزیکی مشکلی برای برگزاری امتحانات دانش آموزان عشایری نداریم