مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-15فناوري

قرارداد ابری گوگل با سرویس اینترنت استارلینک


شرکت گوگل در همکاری جدید خود با سرویس اینترنت استارلینک شرکت اسپیس ایکس قصد دارد به مشاغل راه دور راهی برای استقرار و عملیاتی کردن سریع برنامه های خود در فضای ابری گوگل بدهد.

- قرارداد ابری "گوگل" با سرویس اینترنت "استارلینک" شرکت "گوگل" در همکاری جدید خود با سرویس اینترنت "استارلینک" شرکت "اسپیس ایکس" قصد دارد به مشاغل راه دور راهی برای استقرار و عملیاتی کردن سریع برنامه های خود در فضای ابری گوگل بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، طبق توافق جدید بین دو شرکت گوگل و اسپیس ایکس ، شرکت فضایی ایستگاه های زمینی استارلینک (Starlink) درون مراکز داده گوگل نصب خواهد کرد.

تجارت ابری این غول فناوری با بهره گیری از اینترنت استارلینک به یک همکاری منجر شده است که می تواند تا هفت سال ادامه یابد.

این دو شرکت با هم قصد دارند تا در نیمه دوم سال 2021 به مشتریانی که در مناطق دورافتاده به سرویس ابری گوگل و سرویس ماهواره ای استارلینک نیاز دارند، دسترسی بدهند.

با استقرار ایستگاه های زمینی استارلینک در مراکز داده گوگل، آنها به ماهواره های استارلینک این امکان را می دهند تا داده ها را به طور مطمئن و با تأخیر کم از طریق فضای ابری گوگل به مشتریان تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد ابری گوگل با سرویس اینترنت استارلینک

قرارداد ابری گوگل با سرویس اینترنت استارلینک