مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-15سياسي

لزوم تفکیک متهم از محکوم در زندان/1.5 درصد جمعیت کیفری کشور در زندان مرکزی یزد


لازم است در زندان مرکزی یزد بر بحث تفکیک متهمان از محکومان تمرکز شود و این موضوع به شکل جدی در دستور کار مدیران زندان قرار گیرد.

- ، محمدرضا حدادزاده صبح امروز در مراسم تودزیع و معارفه مدیر زندان مرکزی یزد با اشاره به رویکرد قوه قضاییه و سازمان زندان ها نسبت به زندانیان اظهار داشت: رویکرد قوه قضاییه، اصلاح و بهبود عملکردهای زندانیان و خانواده های آنان در حوزه اشتغال، توانمندسازی و حمایتی است.

حدادزاده همچنین دیدگاه رییس قوه قضاییه در مقوله کاهش جمعیت کیفری زندان‎ها را مبتنی بر ضرورت امنیت جامعه و درک صحیح آسیب های ناشی از حبس یک مجرم به عنوان سرپرست خانواده دانست.

وی افزود: خلوت کردن زندان تا آنجا که ضرورت داشته باشد اتفاق خوبی است اما به هر حال یک سری از افراد در داخل زندان باید بمانند تا جامه از دست آنها در امان باشد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد بیان کرد: در انجمن حمایت و بنیاد تعاون اقدامات حمایتی بسیار خوبی هم در حوزه اشتغال زندانیان و هم حمایت از خانواده های آنها صورت می گیرد اما اگر این اشتغال تبدیل به اشتغال پایدار شود، چرخه تکرار جرم حتماً کم خواهد شد.

حضور 1.

5 درصد جمعیت کیفری کشور در زندان مرکزی یزد مدیرکل زندان های استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه زندان مرکزی یزد، بزرگترین مجموعه کیفری استان است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تفکیک متهم از محکوم در زندان/1.5 درصد جمعیت کیفری کشور در زندان مرکزی یزد

لزوم تفکیک متهم از محکوم در زندان/1.5 درصد جمعیت کیفری کشور در زندان مرکزی یزد