مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-15سياسي

حذفیات 30 درصدی محتوای کتب درسی در امتحانات نهایی و کنکور


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره امتحانات و حذفیات کتب درسی توضیح داد و گفت: 30 درصد از محتوای کتب درسی حذف شده که برای دو پایه نهم و دوازدهم که امتحان هماهنگ و نهایی دارند از این حذفیات سوال طرح نمی شود و قطعی است.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره امتحانات و حذفیات کتب درسی توضیح داد و گفت: 30 درصد از محتوای کتب درسی حذف شده که برای دو پایه نهم و دوازدهم که امتحان هماهنگ و نهایی دارند از این حذفیات سوال طرح نمی شود و قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ملکی در این باره اظهار کرد: در سال گذشته یعنی اوایل سال 1399 با توجه به شرایط بیماری کرونا، در سازمان پژوهش مجموعه راهنماهای برنامه درسی که به معنای تعدیل، اصلاح و متناسب سازی محتواها با شرایط کرونایی بود را در شش جلد آماده و به استان ها ارسال کردیم تا سال تحصیلی را بر اساس آن تدریس کنند.

وی افزود: هدف ما این بود که با توجه به شرایط به وجود آمده چه از بعد زمانی و چه عدم حضور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در کلاس های درس حضوری، بتوانند در یک شرایط مطلوب تری هم به تحصیلات خود ادامه دهند و تا حد ممکن نگرانی نداشته باشند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه در این مجموعه هم حرف هایی را به معلمان زدیم و هم نکاتی را با خانواده مطرح کردیم و مطالبی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذفیات 30 درصدی محتوای کتب درسی در امتحانات نهایی و کنکور

حذفیات 30 درصدی محتوای کتب درسی در امتحانات نهایی و کنکور