مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15سياسي

کارخانه ای که پس از یک سفر احیاء شد/ جذب 1200 نیروی کار جدید در سبلان پارچه


کارخانه سبلان پارچه اردبیل پس از 14 سال رکود و وضعیت نیمه تعطیلی پس از سفر آیت الله رییسی به استان اردبیل و صدور دستورات ویژه امروز به چرخه تولید بازگشته است.

- خبرگزاری فارس- اردبیل مهران عقلمند: چند روز گذشته بود که مدیرعامل کارخانه عظیم سبلان پارچه از استخدام بیش از یک هزار و 200 نفر از جوانان استان در این کارخانه خبر داد.

بزرگ ترین و مجهزترین کارخانه نساجی خاورمیانه و کشور که سال ها خاک می خورد و تولیدی بسیار اندک داشت.

اما در سال گذشته امیدها به فعال سازی مجدد این واحد تولیدی عظیم در استان اردبیل با ورود آیت الله رییسی به حل مشکل این کارخانه دوباره زنده شد، به طوری که در سوم مهر ماه سال گذشته آیت الله رییسی در سفر خود به اردبیل به بررسی مشکلات و رفع موانع برای احیای این کارخانه پرداخت.

  آیت الله رییسی در ابتدای سفر خود به استان اردبیل، از این کارخانه بازدید کرد و پای صحبت ها و درد دل های مدیران و کارگران این کارخانه نیمه تعطیلی نشست و در جریان کامل مشکلات پیرامون این واحد تولیدی عظیم قرار گرفت و سپس دستورات لازم برای حل مشکلات این واحد تولیدی را صادر کرد.

نهایتا با دستور ویژه ای که آیت الله رییسی در خصوص تسریع و تدقیق در پرونده اعمال ماده 477 راجع به ورشکستگی این کارخانه صادر کرد، دیوان عالی موضوع را رسیدگی کرده و با حکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ای که پس از یک سفر احیاء شد/ جذب 1200 نیروی کار جدید در سبلان پارچه

کارخانه ای که پس از یک سفر احیاء شد/ جذب 1200 نیروی کار جدید در سبلان پارچه