مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15سياسي

پرونده مسکن مهر استان کردستان پایان تیرماه بسته می شود


سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مابقی واحدهای مسکن مهر استان تا پایان تیرماه تکمیل شده و پرونده مسکن مهر کردستان در تاریخ 31 تیرماه سال جاری بسته خواهد شد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مابقی واحدهای مسکن مهر استان تا پایان تیرماه تکمیل شده و پرونده مسکن مهر کردستان در تاریخ 31 تیرماه سال جاری بسته خواهد شد.

مصطفی رضایی در جلسه شورای مسکن استان که در محل دفتر معاون عمرانی استانداری کردستان تشکیل شد، اظهارکرد: از مجموع واحدهای در تعهد استان، تنها یک هزار و 670 واحد باقیمانده که از این تعداد 361 واحد خودمالک، 257 واحد در قالب تعاونی و 1052 واحد نیز تفاهم نامه سه جانبه است.

وی افزود: خوشبختانه واحدهای باقیمانده نیز دارای پیشرفت مناسب بوده و با تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی های لازم با دستگاه های خدمات رسان، عملیات اجرایی مسکن مهر در سطح استان کردستان به استثنای واحدهایی که مشکل و پرونده حقوقی دارند تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل و پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است، ساخت مسکن مهر از دوره دولت محمود احمدی نژاد رییس جمهور وقت ایران آغاز شده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر استان کردستان پایان تیرماه بسته می شود

پرونده مسکن مهر استان کردستان پایان تیرماه بسته می شود