مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15سياسي

گام دوم انقلاب نیاز به رییس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد


اعضای کانون تربیت اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی فرهنگیان سیستان وبلوچستان طی نامه ای اعلام کردند: انتخابات ریاست جمهوری1400 قرار است در قاب اصول و معیارهای گام دوم انقلاب برگزار شود و گام دوم انقلاب نیاز به رییس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، دبیر و اعضای کانون تربیت اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی فرهنگیان سیستان وبلوچستان طی نامه ای خطاب به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت، جبهه پایداری و شخصیت های برجسته سیاسی انقلاب اظهار کردند: انتخابات ریاست جمهوری  1400 از این باب اهمیت دارد که آیا ملت ایران پس از40سال در راستای بیانیه گام دوم انقلاب موفق به تشکیل دولت اسلامی خواهد شد.

همگان معتقدند کلید حل مشکلات در دست یک دولت انقلابی ، حزب اللهی و جوان است بارها مقام معظم رهبری به این مهم اشاره و تاکید فرمودند.

سوال مهم وکلیدی که درذهن مردم ، نخبگان و دلسوزان کشور شکل گرفته  این است که رییس جمهور تراز دولت اسلامی کیست؟ معاونین و وزرایی که می خواهند طی چهار سال او را همراهی کنند، آیا واجد شرایط و صفات یک کارگزار تراز دولت اسلامی هستند.

مردم بیش از40 بار به پای صندوق های رآی رفتند، اما در شناسایی و گزینش کارگزاران تراز اسلامی توفیق چندانی نداشته اند اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب نیاز به رییس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد

گام دوم انقلاب نیاز به رییس جمهور ولایی و انقلابی و کارآمد دارد