مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15سياسي

حضور در عرصه انتخابات را مجاهدتی برای مبارزه با فساد می دانم


داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می دانم که ان شاء الله با هزینه های بسیار کمتر، - ، آیت الله سید ابراهیم رییسی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اینجانب برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام.

وی تاکید کرد: تجربه طولانی اینجانب در سطوح مختلف مدیریتی، به روشنی بر من ثابت کرده است که اگر فساد و مبارزه با آن در کانون های اصلی خود مهار نشود و به علاج یک قوه قاهره بیرونی گره بخورد، جریان آن در شکل های مختلف ادامه می یابد و بلکه روز به روز گسترده تر می شود.

بر این مبنا، حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می دانم که ان شاء الله با هزینه های بسیار کمتر، ریشه ها و بسترهای فسادزا را بخشکاند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ مردم شریف ایران، خواهران و برادران عزیزم، سلام علیکم انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی شما، چهل و سومین سال خود را می گذراند و همچنان شعارهای مبنایی ما که تحقق ارزشهای دینی، عدالتخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در عرصه انتخابات را مجاهدتی برای مبارزه با فساد می دانم

حضور در عرصه انتخابات را مجاهدتی برای مبارزه با فساد می دانم