مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-15سياسي

صلاحیت 200 نفر از رد صلاحیت شدگان شوراهای شهر در البرز تأیید شد


رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: دیروز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین از طریق هیات عالی نظارت استان به فرمانداری ها ابلاغ شد و در مجموع حدود 200 نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.

- ایسنا/البرز رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: دیروز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین از طریق هیات عالی نظارت استان به فرمانداری ها ابلاغ شد و در مجموع حدود 200 نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.

نورمحمد فردی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اعتراضات داوطلبین شوراهای شهر و روستا توسط هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی البرز بررسی شده، اظهار کرد: برای شوراهای شهر استان در مجموع 1919 نفر داوطلب ثبت نام کرده بودند که صلاحیت برخی از آنها بعد از بررسی هیات اجرایی و نظارت رد شد.

وی ادامه داد: داوطلبین رد صلاحیت شده 10 روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان اعلام کنند تا وضعیت آنها مجددا بررسی شود.

وی توضیح داد: دیروز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین از طریق هیات عالی نظارت استان به فرمانداری ها ابلاغ شد و در مجموع حدود 200 نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 200 نفر از رد صلاحیت شدگان شوراهای شهر در البرز تأیید شد

صلاحیت 200 نفر از رد صلاحیت شدگان شوراهای شهر در البرز تأیید شد