مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-15سياسي

کرمانی ها نقشی ماندگار در بازسازی و توسعه عتبات ایفا کرده اند


رییس هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات کرمان با اشاره به اقدامات شاخص ایرانی ها در خصوص بازسازی و توسعه عتبات گفت: در این زمینه کرمانی ها سهم بزرگ و ماندگاری ایفا کرده اند.

- ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول تاریخ هر زمان عتبات مقدسه دچار آسیب شده و نیاز به بازسازی داشته اند، ایرانی ها ورود کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت زیارت عتبات و زیارتگاه ها برای شیعیان افزود: در گذشته اجداد ما با پرداخت نذورات یا ارسال مصالح از راه دور در زمینه توسعه و بازسازی عتبات مشارکت می کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: بعد از سقوط صدام و فراهم شدن شرایط، ایرانی ها با تمام ظرفیت فنی و مهندسی و اعتقاد عمیقی که داشتند در بحث بازسازی و توسعه عتبات ورود کردند.

رییس هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات استان کرمان با اشاره به اقدامات شاخص ایرانی ها در این زمینه اظهار کرد: در این زمینه کرمانی ها سهم بزرگ و ماندگاری دارند.

وی در خصوص مطرح شدن شبهاتی در این رابطه در جامعه گفت: یک نگاه انتقادی و وهابیت در این زمینه وجود دارد که معتقد به بازسازی قبور انبیا و ائمه اطهار نیستند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: در مقابل نگاهی وجود دارد که اعتقاد دارد باید این مکان ها حفظ و به کانون معنویت و زیارت تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانی ها نقشی ماندگار در بازسازی و توسعه عتبات ایفا کرده اند

کرمانی ها نقشی ماندگار در بازسازی و توسعه عتبات ایفا کرده اند