مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-15سياسي

چاپ 345 عنوان کتاب در خراسان شمالی در سال گذشته


سال گذشته در استان 345 عنوان کتاب به چاپ رسیده است که از این تعداد 195 عنوان از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طبق اعلام اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، سال گذشته در استان 345 عنوان کتاب به چاپ رسیده است که از این تعداد 195 عنوان از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوده است.

علی محمد جهانی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی نیز در همین خصوص اظهار کرد: در عمل به منویات مقام معظم رهبری، بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، فعالیت تحسین برانگیزی داشته و طی سالیان اخیر در حوزه نشر ارزش های دفاع مقدس از طریق منابع مکتوب گام های ارزشمندی برداشته است.

وی افزود: ضمن اینکه این بنیاد همکاری بسیار قابل توجهی با کتابخانه های عمومی داشته و منابع مکتوب بسیاری جهت استفاده مردم به کتابخانه های عمومی استان اهدا کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه همه سازمان ها در نشر ارزش های دفاع مقدس باید سهیم باشند، بیان کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یک مرکز فرهنگی، با ارائه برنامه های فرهنگی متنوع نقش پررنگی در نشر ارزش های دفاع مقدس خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 345 عنوان کتاب در خراسان شمالی در سال گذشته

چاپ 345 عنوان کتاب در خراسان شمالی در سال گذشته