مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-15سياسي

امکان استفاده دام و طیور از پساب فاضلاب وجود ندارد


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تکذیب برخی صحبت ها مبنی بر استفاده دام و طیور منطقه شرق اصفهان از پساب فاضلاب، گفت: به هیچ عنوان دام نمی تواند از پساب فاضلاب استفاده کند، - ایسنا/اصفهان مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تکذیب برخی صحبت ها مبنی بر استفاده دام و طیور منطقه شرق اصفهان از پساب فاضلاب، گفت: به هیچ عنوان دام نمی تواند از پساب فاضلاب استفاده کند، چراکه دام بیمار و در نهایت تلف می شود.

شهرام موحدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد برخی صبحت ها مبنی بر استفاده دام و طیور منطقه شرق اصفهان از پساب فاضلاب، اظهار کرد: در منطقه شرق اصفهان دو حوزه کشاورزی و دامداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه دام و دامپزشکی اصلاً امکان استفاده از پساب در دامداری ها وجود ندارد، تصریح کرد: کوچک ترین آلودگی چاه ها در موارد میکروبی و باکتری و شیمیایی موجب بیمار شدن دام دامداران و در نهایت تلفات در دامداری ها می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به فعالیت دامداری های صنعتی اشاره کرد و گفت: به طور معمول هر چهار ماه یک بار از آب چاهی که مورد مصرف دامداری های صنعتی است، نمونه گیری می شود و این کار اجباری است، از سوی دیگر دامدار بیشتر از هر کسی نگران دام خود است، چراکه هرگونه آلودگی آب از لحاظ میکروبی، شیمیایی و سموم موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده دام و طیور از پساب فاضلاب وجود ندارد

امکان استفاده دام و طیور از پساب فاضلاب وجود ندارد