مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-15سياسي

عدالت محور بودن برنامه های رییس جمهور؛ راهکار حذف نابرابری ها


نابرابری های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که جامعه ایران از آن رنج می برد و مادر تمامی مشکلات همین نابرابری ها است پس عدالت محور بودن برنامه رییس جمهور تأثیر بسیاری بر حذف این نابرابری ها دارد.

- عدالت محور بودن برنامه های رییس جمهور؛ راهکار حذف نابرابری ها ایسنا/همدان رییس خانه احزاب استان همدان گفت: نابرابری های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یکی از مهم ترین مشکلاتی است که جامعه ایران از آن رنج می برد و مادر تمامی مشکلات همین نابرابری ها است پس عدالت محور بودن برنامه رییس جمهور تأثیر بسیاری بر حذف این نابرابری ها دارد.

دکتر حمید خاورزمینی در گفت وگو با ایسنا، شرکت مردم در انتخابات را نشان دهنده هوش سیاسی و میزان علاقمندی آنها در ورود به عرصه قدرت در حد یک شهروند دانست و اظهار کرد: به شرط عدم تغییر شرایط فعلی، میزان مشارکت مردم در انتخابات 1400 نسبت به انتخابات مجلس یازدهم در سال 98، 5 تا 10 درصد ممکن است افزایش یابد البته شوک و یا گشایش اقتصادی طی مدت باقیمانده سبب افزایش یا کاهش این درصد خواهد شد.

وی ادامه داد: نمی توان با قطعیت گفت که در هر شرایطی مناسب بودن شرایط اقتصادی می تواند سبب افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات شود اما ادامه شرایط اقتصادی نامناسب فعلی سبب کاهش میزان مشارکت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محور بودن برنامه های رییس جمهور؛ راهکار حذف نابرابری ها

عدالت محور بودن برنامه های رییس جمهور؛ راهکار حذف نابرابری ها