مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-15سياسي

تجاوزگری اسراییل نشانه وحشت صهیونیست ها از آغاز انتفاضه جدید است


سازمان دارالقرآن الکریم در محکومیت حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و کشتار کودکان و نوجوانان در مکتب الشهداء کابل افغانستان بیانیه ای صادر کرد.

- خبرگزاری مهر ، سازمان دارالقرآن الکریم در محکومیت حوادث اخیر در افغانستان و فلسطین اشغالی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (الحج: 39) باز هم پدیده شوم تروریسم جنایت آفرید و دختران و زنان مظلوم و بی دفاع شیعه را در افغانستان به خاک و خون کشید.

این فاجعه جانکاه نه تنها خانواده این عزیزان و ملت افغان را داغدار نمود بلکه ملت بزرگ ایران و جهانیان را در سوگی عظیم نشاند که با هیچ مرهمی التیام نخواهد یافت.

براستی جنایتکاران چه پاسخی برای این عمل ننگین خود دارند؟!! مگر در تمامی ادیان الهی قتل انسان ها، بویژه کودکان عملی ممنوع و گناهی بزرگ نیست؟ این عمل ننگین نشان می دهد که تروریست ها از هر مرام و اعتقاد و وجدان انسانی تهی بوده و همچون ابزاری در خدمت منافع آمران خود در نظام سلطه هستند.

هنوز تلخی و سنگینی خبر این داغ عظیم در اذهان جهانیان متصور نشده بود که جنایت دد منشانه رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی بار دیگر در فلسطین اشغالی داغ این مصیبت را دو چندان نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزگری اسراییل نشانه وحشت صهیونیست ها از آغاز انتفاضه جدید است

تجاوزگری اسراییل نشانه وحشت صهیونیست ها از آغاز انتفاضه جدید است