مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-15سياسي

دغدغه درمانی مردم دامغان لحاظ شد/ زیرساخت درمانی تقویت می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات مرتبط با ساخت بیمارستان دوم دامغان به صورت جدی پیگیری شود، گفت: دغدغه درمانی مردم دامغان لحاظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سالک و سایر بیماری ها از دغدغه های به جا و درست مردم دامغان است.

وی با بیان اینکه اقدامات مرتبط با ساخت بیمارستان دوم دامغان به صورت جدی پیگیری، گزارش گیری و اطلاع رسانی گردد، افزود: لازم است تا از ظرفیت ارزشمند خیرین در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی استان و شهرستان دامغان بهره مند شد.

استفاده از ظرفیت خیران استاندار سمنان با بیان اینکه فرماندار دامغان به عنوان مسئول قرارگاه مقابله با سالک، مسئولیت هماهنگی با سایر دستگاه ها و ارگان ها در این خصوص را برعهده دارد، ابراز کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای مقابله با بیماری سالک، مبلغ 150 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص دهد همچنین ساماندهی تشکّل های غیر دولتی برای مبارزه با بیماری سالک، مؤثرترین راه برای مقابله با این بیماری است.

آشناگر با اشاره به تقویت زیرساخت های درمانی، بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه های پایانی فعالیت دولت می باشیم، نباید برای مردم چنین تصوری ایجاد شود که خدای ناکرده کندی و کاهلی در خصوص شروع پروژه بیمارستان دوم شهرستان دامغان رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه درمانی مردم دامغان لحاظ شد/ زیرساخت درمانی تقویت می شود

دغدغه درمانی مردم دامغان لحاظ شد/ زیرساخت درمانی تقویت می شود