مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-15ورزشي

تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران به مصاف روسیه می رود


دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان برای انجام دو بازی تدارکاتی با روسیه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

- ایسنا/هرمزگان دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان برای انجام دو بازی تدارکاتی با روسیه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

تیم ملی فوتبال پنج نفره کشور، دارنده مدال نقره پاراالمپیک 2016 برزیل اردوی آمادگی خود را با شرکت 10 بازیکن از 21 اردیبهشت در کیش برپا کرده است.

سرمربی تیم ملی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکود 16 ماهه این رشته در دنیا به علت شیوع بیماری کرونا گفت: فدراسیون جهانی ایپسا، پیشنهادی جهت برگزاری مسابقات دوستانه میان کشورهای همسایه با کمک هزینه این فدراسیون را ارائه داد.

جواد فلفلی خاطرنشان کرد: انتخاب ایران برای بازی دوستانه، تیم های ملی کشورهای ترکیه و روسیه بود که کشور روسیه این پیشنهاد را پذیرفت.

ما برای آمادگی بیشتر دو اردو برگزار کردیم.

مرحله اول اردو به مدت 11 روز در شیراز برگزار شد و مرحله دوم از 21 اردیبهشت در جزیره کیش شروع شده است و تا 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول اردو 3 دروازه بان و 12 بازیکن نابینا به اردوی تیم ملی دعوت شدند که متاسفانه تست کرونا 2 بازیکن مثبت بود و به اردو اضافه نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران به مصاف روسیه می رود

تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران به مصاف روسیه می رود