مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-14پزشكي

احتمال درمان کرونا با عسل


یک متخصص طب سنتی درباره خواص شگفت انگیز عسل، گفت: به احتمال زیاد مصرف عسل و دیگر محصولات زنبور عسل مانند ژل رویال می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا، - ایسنا/لرستان یک متخصص طب سنتی درباره خواص شگفت انگیز عسل، گفت: به احتمال زیاد مصرف عسل و دیگر محصولات زنبور عسل مانند ژل رویال می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا، کاهش علائم و تسریع درمان این بیماری کمک کننده باشد، البته چنین ادعایی نیاز به مطالعات بالینی و اثبات دارد، ولی مصرف عسل قطعاً برای این بیماران، مضر نخواهدبود.

نعمت اله مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به احتمال زیاد مصرف عسل و دیگر محصولات زنبور عسل می تواند در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کمک کننده باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به آثار ضدویروس، ضدباکتری و ضدقارچی ثابت شده عسل، مصرف آن در حد معقول و با رعایت اعتدال، می تواند بسیار مناسب باشد.

مرادی ادامه داد: بسیاری از مردم بر اساس عادت اشتباهی که دارند صبح به صورت ناشتا آب می نوشند؛ چراکه به آن ها القا شده که این کار، سبب شستشوی کلیه ها خواهد شد و یا برای درمان یبوست مفید است؛ درحالی که این کار درست نیست و افراد می توانند به جای مصرف آب به صورت ناشتا، که برای کبد، معده و مفاصل زیان آور است، صبح ها از شربت عسل، یا درصورت تمایل از شربت آبلیمو و عسل استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال درمان کرونا با عسل

احتمال درمان کرونا با عسل