مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-14پزشكي

قسمت سوم؛ پزشکان جوان چه خواسته هایی از وزارت بهداشت دارند؟


حدود یک هفته است که فعالان صنفی حوزه پزشکی در حال تلاش برای احقاق حقوق اینترن ها و رزیدنت ها هستند و حتی کاربران غیرپزشک شبکه های اجتماعی را نیز با هشتگ های «من رزیدنت هستم» و «از رزیدنتی بگو» با خود همراه کردند.

- ایسنا/همدان حدود یک هفته است که فعالان صنفی حوزه پزشکی در حال تلاش برای احقاق حقوق اینترن ها و رزیدنت ها هستند و حتی کاربران غیرپزشک شبکه های اجتماعی را نیز با هشتگ های من رزیدنت هستم و از رزیدنتی بگو با خود همراه کردند.

ایسنا در دو قسمت اول آن روی دیگر سکه به بررسی وضعیت این کارورزان پزشکی و دستیاران تخصص پرداخت تا رسالت خود را در برای آگاه سازی مردم از وضعیت این قشر از جامعه که تصور اشتباهی از وضعیت آنها در جامعه وجود دارد و هیچ تریبونی برای حرف زدن ندارند، انجام دهد.

در قسمت سوم این گزارش، همراه با نفیسه که دو سال است دوران سخت رزیدنتی را پشت سر گذاشته و الان با چالش هایی به عنوان یک متخصص جوان گوش، حلق و بینی در جامعه مواجه است، صحبت می کنیم.

نفیسه در رابطه با وضعیت روانی افراد در دوران رزیدنتی به خبرنگار ایسنا می گوید: ‏به عنوان کسی که 14 ماه به صورت مداوم 15 شب در ماه کشیک دادم و فردا بعد از کشیک تا 7 عصر بیمارستان بودم، باید بگویم که از لحاظ جسمی انسان قدرت تطبیق بسیار بالایی دارد و تا حدودی می تواند هر شرایطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت سوم؛ پزشکان جوان چه خواسته هایی از وزارت بهداشت دارند؟

قسمت سوم؛ پزشکان جوان چه خواسته هایی از وزارت بهداشت دارند؟