مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-14سياسي

مهمترین توافقات دیدار مسئولان نیشابور با وزیر بهداشت


در دیدار اخیر مسئولان شهرستان نیشابور با وزیر بهداشت مسائل و مطالبات مردمی در حوزه علوم پزشکی مطرح شد که توافقات ارزشمندی حاصل شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار نیشابور گفت: در دیدار اخیر مسئولان شهرستان نیشابور با وزیر بهداشت مسائل و مطالبات مردمی در حوزه علوم پزشکی مطرح شد که توافقات ارزشمندی حاصل شد.

شنبه 18 اردیبهشت ماه فرماندار نیشابور به همراه هاجر چنارانی و احسان ارکانی نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و دکتر عظیمی نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیدار کردند.

فرماندار نیشابور در رابطه با مهمترین دستاوردهای این دیدار در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به درخواستی که قبلا نمایندگان و مجموعه مدیریتی شهرستان برای پیگیری بعضی از مهمترین مسائل و مطالبات به حق مردم نیشابور در حوزه علوم پزشکی داشتند این دیدار انجام شد.

علیرضا قامتی گفت: یکی از درخواست هایی که در این دیدار مطرح شد، بحث تجهیزات بیمارستانی بود که در شرایط حساس کنونی که با بحران کرونا مواجه هستیم، تجهیزات بیمارستانی که از قبل داریم جوابگو نیست، یکی از این تجهیزات دستگاه سی تی اسکن است که با توجه به حجم بالای مراجعان و نیاز ضروری حوزه پزشکی به این دستگاه در روند تشخیصی درمان ریه، تجهیزات موجود پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین توافقات دیدار مسئولان نیشابور با وزیر بهداشت

مهمترین توافقات دیدار مسئولان نیشابور با وزیر بهداشت