مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-14سياسي

«صددروازه» در پیکار با ویروس تاجدار/ نماینده مردم: بیمارستان عملاً تعطیل شده!


در حالی که نماینده مردم دامغان در مجلس عقیده دارد بیمارستان این شهر در اوج کرونا تعطیل شده، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با رد این ادعا می گوید: - خبرگزاری فارس- دامغان: شیوع کرونا در استان سمنان دوباره به مرحله نگران کننده ای رسیده و مردم شهرستان دامغان هم از این وضع نگرانی هایی دارند.

این امر سبب شده تا شماری از مردم با راه اندازی کمپینی در اینجا حمایت کنید .

مردم می گویند: در روزهایی که درگیر کرونا ویروس هستیم، شهر ما دامغان دارای فضای درمانی اندک است و در حال حاضر، در این شهر چند هزار ساله فقط 160 تخت بیشتر وجود ندارد؛ با جمعیتی حدود 100 هزار نفر.

مردم از مسؤولان خواسته اند تا در کمترین زمان ممکن و با همکاری و یکدلی با مردم، استارت تجهیز بیمارستان دامغان را بزنند که شاید در هفته های آینده راه نجاتی برای مردم شهر باشد.

بیمارستان در اوج کرونا تعطیل می شود! علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی که از ابتدا به طور جدی مسائل بهداشت و درمان دامغان را پیگیری می کرده است، می گوید: تاکنون سه موج کرونا را در شهرستان دامغان تجربه کرده و در موج اول 105 نفر بستری، در موج دوم 115 نفر بستری و در موج سوم نیز 66 بستری در بیمارستان دامغان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صددروازه» در پیکار با ویروس تاجدار/ نماینده مردم: بیمارستان عملاً تعطیل شده!

«صددروازه» در پیکار با ویروس تاجدار/ نماینده مردم: بیمارستان عملاً تعطیل شده!