مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-14اجتماعي

مرگ پرندگان در سواحل گناوه


طی روزهای گذشته تصویری از تعدادی پرنده تلف شده در ساحل چاهک بندر گناوه منتشر شد که واکنش های گوناگونی را در پی داشت، برخی دلسوزی و البته برخی مثل همیشه تکذیب.

- .

حالا اما پس از گذشت چند روز خبر رسیده پرندگان تلف شده برای بررسی های علمی به دامپزشکی تحویل داده شده اند.

کامبیز عبدالهی؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه در خصوص خبر مرگ پرندگان در سواحل این شهرستان گفت: بر اساس گزارش رسیده به اداره محیط زیست شهرستان گناوه، شخصی که خبر را منتشر کرده بود را جستجو نمودیم و سوالاتی در این خصوص از ایشان پرسیدیم و نمونه هایی که جمع آوری کرده بود به تعداد 6 قطعه پرنده از وی تحویل گرفتیم و نوار ساحلی را از گناوه تا بینک پایش نموده که 6 قطعه دیگر در فاصله حدودا 700 متری از هم مشاهده و جمع آوری نمودیم و سپس به دامپزشکی جهت نمونه برداری و یافتن دلیل و علل تلف شدن آن پرندگان تحویل دادیم.

عبدالهی در ادامه گفت: با توجه به مشاهدات اولیه احتمالا این پرندگان بر اساس سموم کشاورزی تلف شده اند که بعد از بررسی های علمی توسط دامپزشکی شهرستان گناوه، دلایل و علل مرگ این پرندگان به استحضار شهروندان محترم رسانده خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه در پایان از شهروندان، دهیاران و شوراهای محترم گناوه درخواست نمود تا در صورت برخورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ پرندگان در سواحل گناوه

مرگ پرندگان در سواحل گناوه